4.týden

Další týden utekl a já mám dokonce skluz s psaním (začala škola a tím se zvýšila vytíženost), fotky jsem dodala přesně. Tentokrát jsme štěňata nafotili jednotlivě.

Naši miláčkové mají  2-2,5kg, baští jak zjednaní, ať už od Fleur nebo z misek (viz foto). Granulky jim chutnají, a když jim do jídla ještě přidáme pacholíček (to mají ráno), olizují se až za ušima. V poledne do granulí přidáváme např. pečené kuřátko. Večer dostávají jako přídavek medovou kaši, to se jim pak moc dobře spinká.

Jejich pohyblivost se neuvěřitelně rychle vyvíjí, zase jsme museli zvednout velký výběh o jedno prkno, protože Achilles (to je největší „výzkumník) přelezl stěnu a vydal se na průzkum po celé garáži. Vlastně jsem ještě nenapsala, že už jsme štěňata přestěhovali do garáže, kde jsou na noc. Přes den se snažíme je mít co nejvíce venku, je docela legrace je uhlídat, zvláště protože se samozřejmě vždy rozutečou do všech stran. Také okusují vše, co se jim dostane pod zoubky, nevyhnou se ani mátě v truhlíku, našim botám, nohám, a koušou i vzájemně do sebe, což často přejde až do pranice. Také dostali několik hraček – uzly a gumové pískací. Bohužel Fleur už jim dvě „šlohla“ a zahrabala. Ale jinak se stále snaží krmit mlékem, pomalu už přechází na krmení ve stoje.

 

 

Snad jsem nic nezapomněla, pokud ano, tak to napíšu příště.